Strategiska verktyg för digital tjänsteutveckling
För att skapa lösningar som levererar värde till våra kunder och deras användare använder vi beteendetyper, kundresor och målramverk som strategiska verktyg i vår utvecklingsprocess.
Efterfrågan på livesändningar och digitala event har skjutit i taket sedan pandemin omkullvälte våra föreställningar om det perfekta mötet, och många företag och organisationer har behövt förändra sitt sätt att kommunicera med kunder på kort tid. Men vad är det viktigaste att tänka på?
På denna Fröjdfrukost från den 30 oktober berättar vår projektledare Rasmus Egnefors om hur man kan nå fler människor med enkla medel, ger exempel på upplägg från stort till smått, berättar om trender och varför livesändningar är så pass efterfrågade samt går igenom de viktigaste delarna för att du ska lyckas med ditt digitala event.
Beroende på plattform får livestreams i snitt mellan 6-7 gånger mer engagemang än något annat inlägg
Livevideos utklassar vanliga sociala media-videos i tittlängd, med över 10x längre genomsnittlig visningstid
82% av sociala medier-användare föredrar livesändning framför andra typer av inlägg
Om ni är nyfikna på livesändningar hjälper vi förstås gärna till. Både med att agera bollplank eller att hålla i hela produktionen – från koncept till genomförande. Hör av er till emmilie@frojd.se så guidar vi er rätt bland verktyg och upplägg och hittar det som passar just era behov!